Weer thuis - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Nanet - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Nanet - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Nanet

Blijf op de hoogte en volg Nanet

06 Augustus 2008 | Nederland, Middenmeer

Hey allemaal!!
Zo druk gehad in mexico en ook bijna geen kans op een rustig uurtje internet, dus vandaar het verhaal achteraf!! Heb het echt onwijs lekker gehad!! Lekker een maandje genoten van Mexico, van mijn families, vrienden en mijn vriendje natuurlijk!! Hij had een appartementje gehuurd voor ons tweetjes en wij hebben daar dus een maandje vertoeft. Lekker boodschapjes doen en koken, de was doen enz. Lekker huisvrouwtje spelen af en toe. Verder natuuuuurlijk lekker vakantie gehouden, laat naar bed en dus ook lekker laat er weer uit. Naar het zwembad geweest, uit geweest op de beroemde "Madero" (in de auto rondjes rijden) de bios, met zijn moeder en zusjes nog 2 daagjes weggeweest naar 1 van de wonderen van Mexico, Cuatro Cienegas. Hier was ik al twee keer geweest, 1x met school en 1x met mijn ouders en rotary, maar nu gingen we naar privé meertjes. Helder blauw/groen water en witte zoutstranden, HEERLIJK!! Helaas die dag ZO bruin geworden dat het binnen 2 dagen begon te vervellen en alles eraf ging. Niets aan te doen... Maar ECHT genoten. Verder natuurlijk al mijn families bezocht en ben ook naar de bestuurswissel van de Rotary Club geweest. Verder veel geluierd. Ook met vriendinnen lekker uit eten geweest en bij ons thuis lekker gezeten. Heerlijk als je niets hoeft!! Hoop dat jullie ook een super vakantie hebben gehad, ik in iedergeval wel. Nu heb ik een verzoekje aan alle lezers, schrijf alsjullieblieft een brief naar All You Need Is Love, anders duurt het weer een jaar voordat we elkaar zien!! De plannen zijn er al, hij wil volgend jaar juli deze kant op komen en dan ook voor een maand ongeveer. Maar alle steun voor AYNIL is natuurlijk welkom!! Hahaha. Goed, ik zal nog een aantal fotos op de site zetten en dan hou ik het weer gezien voor een tijdje. Tegen die tijd dat het All You Need Is Love seizoen aanbreekt hou ik jullie wel op de hoogte of ik wel of niet gekozen ben. Hou jullie haaks en we spreken elkaar vast snel weer!!

Kusjes,

Nanet

  • 26 Augustus 2008 - 21:57

    Ezequiel Bojorquez:

    Lo que no me gusta es que no entiendo nada de lo que esta escrito arriba.... :s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Mijn eerste reis

..:Mexico:..

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2008

Gaat goed met me =)

06 Augustus 2008

Weer thuis

30 Mei 2008

Aan het aftellen!!

30 Mei 2008

Aan het aftellen!!

23 September 2007

Rotex
Nanet

..:Mexico:..

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 65703

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: