Rotex - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Nanet - WaarBenJij.nu Rotex - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Nanet - WaarBenJij.nu

Rotex

Door: Nanet

Blijf op de hoogte en volg Nanet

23 September 2007 | Nederland, Middenmeer

Hallo allemaal!!

Vet leuke dag vrijdag, ik moet eerlijk zeggen dat ik in mn gedachten weer helemaal terug in Mexico was, en ook de herinneringen die we allemaal opgehaald hebben brachten ook zo zijn emoties weer naar boven, bij mij dan tenminste. Maar erg leuk, was erg laat geworden maar dat maakt niet uit, want inderdaad, gezelligheid kent geen tijd. Ik heb onwijs veel zin in het Rotex-weekend volgende maand, en ja jongens en meiden, ik heb nu WEL vrij, hahaha. Tja, echt jammer dat ik gisteren moest werken, maar het was wel leuk, ik mocht op de party-boot!! Naja, he? Volgende maand ben ik er dus volledig bij. Hoop dat het met de studie een beetje is te combineren want volgens mij valt het precies in de week waarin ik mn moduulopdracht moet presenteren, maar dat geeft niet. Goed, ik hou nu mn mond maar weer eens... hahaha!!

Hoop iedereen weer te zien volgende maand!!

Kus,

NaNeT

  • 23 September 2007 - 18:49

    Siemen:

    Hoi Nanet,

    Die debriefing is altijd een geweldige belevenis voor ons om jullie prachtige ervaringen te horen. Jouke noemt dat terecht ons "salaris".
    Kan me voorstellen dat het afkickproces voor jullie allemaal niet mee valt.

    Zaterdag was er weer een behoorlijke belangstelling tijdens de infodag. Nu maar afwachten hoeveel echte aanmeldingen het gaat opleveren.

    Groet,

    Siemen de Jong

  • 27 September 2007 - 16:28

    Marian Wezenbeek:

    Hallo Nanet, ik ben de moeder van Daan van den Oever die nu in Sabinas zit. Ik heb (grote delen) van je weblog gelezen omdat ik natuurlijk nieuwsgierig was hoe het er in Sabinas aan toe gaat. Ik heb een praktische vraag over de verlenging van het ticket en visum voor de US. We plannen volgend jaar een reis naar Mexico dus ik zou het ook leuk vinden om wat tips te krijgen van jou (of je ouders) over zo'n reis. Ik heb je mailadres niet dus vandaar dat ik het zo maar doe. Zou je contact willen opnemen via oever.wezenbeek@wanadoo.nl ? of 071 5323061

    Ik hoop wat van je te horen, groeten Marian

  • 07 Oktober 2007 - 01:53

    Miguelink:

    supongo que no te has olvidado de los de aca de sabinas, todavia estoy en el tec y tienes mi correo, digo por si quieres mandarme uno, (no me digas que no te acuerdas de mi)

  • 19 Oktober 2007 - 23:20

    Ezequiel Bojorquez:

    Ey mi amor!!!!

    Te amoooooooooooooo!!!

    Pues haber si hablamos pronto ok???

    Besos...

    Ik hou heel erg veel van jou !!!

    Nanet B. y Ezequiel B.

  • 28 Januari 2008 - 00:50

    Taeko:

    te amooooooooooooooooooooooo

  • 05 Februari 2008 - 21:09

    Ezequiel:

    Te amoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

  • 17 Maart 2008 - 21:32

    Renze:

    Nanet heeft in maart een Nijlcruse gedaan in Egypte met haar ouders. Veel tempels en oude graftombes gezien, behoorlijk cultureel dus. Maar ook gezellig op de boot!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Mijn eerste reis

..:Mexico:..

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2008

Gaat goed met me =)

06 Augustus 2008

Weer thuis

30 Mei 2008

Aan het aftellen!!

30 Mei 2008

Aan het aftellen!!

23 September 2007

Rotex
Nanet

..:Mexico:..

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 65704

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: