Aan het aftellen!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Nanet - WaarBenJij.nu Aan het aftellen!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Nanet - WaarBenJij.nu

Door: Nanet

Blijf op de hoogte en volg Nanet

30 Mei 2008 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal!!!

Trouwe lezers, niet zo'n trouwe schrijfster.... :O
Goed, zoals de titel al zegt, Nanet is aan het aftellen!! Over ongeveer 1 maand ga ik weer terug naar Mexico, voor 4 weken!! Ik heb er echt onwijs veel zin in! Op naar de mexicaanse hartveroveraar!! =) Tot die tijd druk met het studentenleven en de studie. Zoals het er nu uitziet ga ik zowiezo over en is het heeeeeel misschien nog mogelijk mijn propedeuse dit jaar ook nog te halen!! Allemaal goede berichten dus!
Dit was het voor nu eventjes, hoop jullie op de hoogte te houden!!

Dikke Kus,

Nanet

• 05 Juni 2008 - 18:42

Annelies:

dat hopen wij ook tot die tijd dat je gaat zien we je ook al niet zo vaak druk druk druk
    zelfs als er amerikanen naar je vragen of je op de neven en nichten dag komt heb je helaas geen tijd jammer je nicht wil je graag ontmoeten groetjes kus mam

• 02 Juli 2008 - 07:07

Maaike:

Ik wacht met spanning...

• 03 Juli 2008 - 18:14

Annelies:

wij ook hebben je weggebracht naar schiphol en tot 14.00 uur contact gehad en daarna nog niets gehoord ook wij wachten met spanning

• 04 Juli 2008 - 06:22

Annelies:

gelukkig gister om 24.00 uur daar 18.00 uur een smsje gehad alles goed tweede vlucht gemist volgend vliegtuig genomen en koffers nog een later maar nu in de bus naar sabinas Nanet veel plezier de rest mag je zelf vertellen we weten wat dikke kus mam

• 08 Juli 2008 - 14:24

Annelies:

je blijft wel lang aftellen doen wij ook hoop weer wat van je te horen veel plezier groetjes dikke kus mam